niedziela, 18 maja 2014

Prosto i uniwersalnie.

 Też macie swoje ulubione biżuteryjki, które zakładacie praktycznie do wszystkiego? ;p Ja mam, właśnie takie lubię sobie robić najbardziej. Nie rzucają się w oczy, nie wychodzą na pierwszy plan, pasują do każdego koloru i fajnie uzupełniają stój :) Coś w tym stylu najbardziej przydaje się gdy gotowym do wyjścia trzeba być w trzy sekundy :D


W tym przypadku jest to duża czarna kulka na bardzo długim łańcuszku, w komplecie z bransoletą o nieco mniejszej kulce. Proste, a mimo to.. a w zasadzie właśnie dlatego je uwielbiam :)

4 komentarze:

  1. Proste a efektowne! :) Zjawiskowy komplecik. ;)) Ja mam zawsze straszny problem z biżuterią. :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny komplet :D ja to mam tak, że jak się do czegoś przyczepię, to noszę non stop ;D

    OdpowiedzUsuń