sobota, 23 lutego 2013

Zaproszenia

     Po feriach miałam zrobić coś kolorowego z mnóstwem dodatków - i zrobiłam, co prawda nie jest to LO tylko album z wakacyjnego wyjazdu, ale chyba tez się liczy. :) Chciałam go dzisiaj pokazać, ale przez okropną pogodę i światło ciężko zrobić ładne zdjęcia. Dlatego zaczekam z nim na jakiś słoneczny dzień.
     W zamian za to wrzucam zdjęcia ślubnych zaproszeń, bardzo prostych, bo po pierwsze jakoś wyznaję zasadę "Less is more", a po wtóre można w nich później łatwo pozmieniać dodatki, kolory czy czcionkę.
     Pierwszy zestaw kremowo-bordowy:




To samo zaproszenie, ale całe w kolorze ecru:



Kolejne nie mówi wyglądem o okazji, dlatego można je wykorzystać jako zaproszenie na komunię i in.:




I kilka wzorów nieskompletowanych winietek, które zrobiłam z tego co zostało :) :







     To takie klasyczne zaproszenia, mnie osobiście bardziej podobają się nowoczesne, z wykorzystaniem zdjęć, grafiki komputerowej. Mam nadzieje, że będę miała kiedyś okazję takie zrobić. Może jak nie komuś, to sobie. :)
     Miłego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Piękne ;) najbardziej podoba mi się to z kwiatkami i ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń