niedziela, 10 lutego 2013

Chwila dla lenia :)

     Ferie. Tydzień odpoczynku od wszystkiego. Przez kilka dni nie powstanie nic nowego w temacie kartek. Mam za to czas na inne rzeczy, przeglądam przepisy kucharskie, nadrabiam filmy i odwiedzam księgarnie.
Wczoraj eksperymentowaliśmy z przepisem na banoffee, wrzucałam go  tutaj.
Zamiast ciasteczek owsianych San pokruszyłam Krakuski – nie warto, za twarde i za mało owsiane. Masę krówkową czekoladową zastąpiła tradycyjna kajmakowa, a w miejsce mascarpone jest kremówka ubita ze śnieżką wymieszana z dwoma serkami homogenizowanymi waniliowymi. Jedynie banany pozostały bez zmian ;p Nie polecam tej wersji, zbyt mdła. Jednak pierwsza jest ideałem J  


     Znalazłam w domu taką oto kartkę i cyknęłam jej zdjęcie. Nie jest z tych najnowszych, ale wrzucam J Standardowo jak na moje pierwsze kartki jest uniwersalna jeśli chodzi o okazję. I zdecydowanie dziewczęca.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz