niedziela, 10 marca 2013

Zaczynamy :)

      Kiedy nie ma słońca w moim pokoju jest niewiele więcej światła niż w piwnicy... Z tego powodu zdjęcia są paskudne jak nie wiem co ;p
     Czas najwyższy zacząć robić kartki Wielkanocne, na rozgrzewkę zrobiłam takie proste. Kiedy jest dużo do zrobienia na uczelnię trudno o wenę na karki..



Dodatkowo delikatna kartka z suszonymi goździkami zrobiona jako lift pracy Nimuchy: 
(szczegóły tutaj)


Nie mogę doczekać się słońca, wtedy jakoś ze wszystkim milej się pracuje.. :)

9 komentarzy:

  1. świetne prace, niesamowicie podoba mi się użycie goździków! uwielbiam suszone kwiaty na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. Co do "za dużo do zrobienia na uczelnię"... ech, skąd ja to znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bez tego byłoby nudno ;p
      dziękuje za miłe słowo :)

      Usuń
  3. Ale śliczne karteczki, najbardziej spodobał mi się lift, bardzo ciekawe spojrzenie na oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się dołączę do zachwytów nad liftem :) Fajnie wyglądają te suszone goździki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł na lift, podoba mi się :)Wszystkie kartki śliczne!
    Pozdrawiam! Cudaczek DT Scrapgang

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lift, wcześniej go zauważyłam i podziwiałam a teraz dopiero komentuję, bo ja taka nieśmiała jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zliftowałaś pięknie i ... inteligentnie :) Bardzo mi się ta kartka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo miło mi to czytać :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń