niedziela, 21 kwietnia 2013

Notatnik :)

     Macie też czasem tak, że w niespodziewanym momencie przychodzą Wam do głowy najgenialniejsze z pomysłów? ;p 
No właśnie!
     Poniekąd z tego powodu powstał mój notes podręczny. Leży teraz na biurku i gdy tylko coś wpadnie mi do głowy mogę to zapisać. Nie ważne czy jest to kompozycja kartki, układ planszy do projektu szkolnego, maksyma czy pomysł na przywieszkę. Zdarza mi się tam zapisać plan kolejnego dnia albo listę zakupów ;p ale głównie zastępuje mi on małe karteczki, na których dziubdziałam na szybko coś co akurat wpadło do głowy, a co chciałam uchwycić zanim wyleci. ;)

Polecam kliknąć w obrazek dla powiększenia :)





     To jego okładka, naniosłam milion warstw ze ścinków jakie znalazłam przy porządkowaniu biurka, pomazałam białą akwarelą by całość była bardziej jednolita, wyróżniłam trzy słowa, które mobilizują do twórczego działania. Zainspirował mnie TEN modny ostatnio notes. Później postemplowałam, chlapnęłam kilka kleksów i na koniec zrobiłam niedbałą ramkę wykałaczką maczaną w czarnym tuszu. :D 






Podoba mi się. A Wam podobają się takie prace robione „od niechcenia”? ;)

8 komentarzy:

  1. kapitalny :) takie prace od niechcenia lubię najbardziej :) sprawiają też najwięcej frajdy :D
    i widzę, że nowy stempelek użyłaś :)
    w ogóle to nie wiedziałam, że taki notes jest modny :D ja to zawsze w tyle jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajdy mnóstwo, idealnie poprawiają podły humor i dają możliwość wyrzucenia z siebie słów i nie tylko ;p
      A notes widziałam już parę razy i zaczerpnęłam ciut z tekstu :)

      Usuń
  2. W życiu nie widziałam chyba ładniejszego notesu! Jest GENIALNY! :)
    Mi do głowy przychodzą najlepsze pomysły zazwyczaj przed snem, gdy nie mogę zasnąć.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam! Na szczęście pamiętam je rano ;)

      Usuń
  3. Genialna praca!!! Podziwiam bo ja tak nie umiem a strasznie chciałabym się nauczyć tak mediować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie pociapałaś ten notes :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... ale mediowo, aż ciary idą :) zazdroszczę, ja nie umiem tak pochlapać, wyszło Ci genialnie!

    też mam taki notesik, najczęściej nachodzą mnie takie "inspiracje" tuż przed zaśnięciem - i wtedy nie ma innej opcji, muszę się zwlec z wyrka i koniecznie to zapisać, zanim zapomnę! :D

    OdpowiedzUsuń