poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Tym razem coś na wyzwania :)

      Pierwsza jest kartka, którą zrobiłam jako lift kartki na kwiecień zaproponowany przez Scrapgang. Na swoim lifcie użyłam wycinankowego domku z tego samego kompletu co ptaszek Lakuny, tym samym zmieniłam trochę tematykę. Bardzo miło się ją kleiło :)



     Wzięłam też udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi i zrobiłam przywieszkę według podyktowanej mapki. Pomyślałam, że powieszę ja na butelce z domową nalewką, może pigwową bo wpasuje się kolorem? ;p




Dziś wrzucam tylko to, ale właśnie skończyłam robić kolejną kartkę i jutro Wam ją pokażę. Słonecznego popołudnia :)

10 komentarzy:

  1. Świetne prace! Lift bardzo oryginalny, ale widać podobieństwo do oryginału :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prace :) ciekawe zliftowałaś pracę Lakuny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Szczególnie karteczka przykuła moją uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetny lift - udało Ci się w nim zawrzeć swój styl, pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że lift Cię zainspirował :) Wyszedł bardzo fajnie.
    Dziękuję za przyłączenie się do naszej scrapgangowej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zinterpretowany lift.

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow! druga mnie oczarowała! :) ale obydwie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że odeszłaś od "narzuconej" formy
    - dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawieszka :)
    Tak jak pisała Kinga, fajnie do niej podeszłaś, duży plus za oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zawieszka. I jaka oryginalna interpretacja mapki :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń