piątek, 5 kwietnia 2013

Nie scrapkowo :)

     Miałam zamiar pochwalić się moimi pierwszymi decoupage'owymi jajkami i gotowymi zaproszeniami ślubnymi, ale niestety aparat zjadł mi zdjęcia...
     Pomyślałam, że czymś ze świąt powinnam się jednak podzielić i mam dla Was przepis na blok czekoladowy, który u mnie w domu od niepamiętnych czasów jest numerem 1 wśród słodkości :) Robiony nie tylko od święta oczywiście :)

składniki:
  25 dag margaryny
  1/2 szklanki wody
  1,5 szklanki cukru
  ok. 7 łyżek kakao
  50 dag mleka w proszku
dodatki - u mnie to:
  2-3 paczki herbatników
  pół szklanki ryżu preparowanego
  garść orzechów włoskich
  garść rodzynek

1. Zagotować wodę z cukrem i margaryną, wystudzić.
2. W dużej misce wymieszać kakao z mlekiem.
3. Wlać wystudzoną wodę z margaryna i cukrem i wymieszać mikserem.
4. Wsypać dodatki partiami i mieszać już ręcznie aż nam ta ręka odpadnie...
5. Przełożyć na formę (polecam keksówkę) wyłożoną papierem lub folią.
6. Schłodzić kilka godzin w lodówce.

Smacznego! :)

Jeszcze się pochwalę, że jestem posiadaczką tej fantastycznej lampy! :) którą wygrałam tutaj :)


Miłego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Ooo, nie trzeba piekarnika :) koniecznie spróbuję zrobić, bo wygląda pysznie :)
    super ta Twoja lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygrania takiego cudeńka. A i przepis kusi, chociaż postanowiłam trochę przystopować z jedzeniem. ;)
    Dołączam do obserwatorów oraz pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło :)
    A blok polecam bo jest dziecinnie prosty i pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blok wygląda bardzo apetycznie. Ślinka cieknie..., ale przede wszystkim gratuluję wygranej. Lampa jest wspaniała.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń