piątek, 10 maja 2013

Pasja!

     Moja interpretacja pojęcia "pasja". Dużo warstw, dużo kolorów, tekstur, stempli ale przede wszystkim słów. Wykorzystałam fragment wiersza H. Poświatowskiej, który jest zgodnie ze stylem autorki - o miłości, ale moim zdaniem idealnie opisuje pojęcie pasji. Przecież to też w jakiś sposób miłość... :)






W tle jest ukryty obrazek z 'otwartą jak książka głową', robiąc pracę nie wiedziałam czy chce to tło przykryć czy nie i w konsekwencji trochę prześwituje ;)


Tego jurnala zgłaszam na wyzwanie do SODAlicious

Poza nim chcę jeszcze pokazać wisior, który zrobiłam z tym samym przesłaniem co na ostatnim 'twórczym notesie' :) Zdjęcie też jest mojego autorstwa, niestety słabo je tutaj widać, ciężko mi zrobić zdjęcia szklanym przedmiotom.. :)





8 komentarzy:

  1. Obłędne! Fantastyczne! Genialne! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za piękny art journal! Te kolory! Ta zieleń! Te zdjęcia! Majstersztyk! ;p aż jestem w szoku, że nikt tego nie komentuje... na mnie zrobiło to PRZEOGROMNE wrażenie! zdecydowanie scrapki to Twoja PASJA! tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zachwycają mnie dobre "ciapane" prace. Sama tez muszę w końcu spróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chlapać :) fantastyczny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite tło i piękny wisior.

    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis :) a ten cytat faktycznie idealnie pasuje do pasji :)
    a wisior przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialna kartka!I genialne słowa!zazdroszczę talentu.idę do szkoły plastycznej,ale na razie chyba nie umiałabym zrobić takiego cuda!

    bardzo mnie zdziwiło,że masz tylko czterech obserwatorów,bo Twój blog jest na prawdę bardzo ciekawy(przejrzałam kilka postów)To właśnie urok fajnych,ciekawych dziewczyn,które nie pchają się na siłę na blogową sławę..mam nadzieje,że jednak coraz więcej osób będzie się o tobie dowiadywało:)!
    Ja oczywiście obserwuję i będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń