poniedziałek, 11 listopada 2013

candy

     Postanowiłam przygotować candy z okazji pierwszych urodzin mojego bloga i moich dwudziestych trzecich :)
     Do zdobycia książeczka kucharska, gdzie znajdziecie 18 propozycji menu, razem ponad 50 przepisów. Do jej kupienia zachęciły mnie fotografie - są obłędne, na sam widok dostaje się ślinotoku :D Ja już wyssałam z niej co się dało, więc chętnie podam dalej :)
Do tego jeszcze coś - najpierw myślałam o paczuszce ze ścinkami papierów bo sama też taką chciałam kiedyś wygrać ;p ale ostatecznie wymieszałam różne uniwersalne przydasie (taśmy, tasiemki, kwiaty szydełkowe, piankowe róże, naszywki, kolorowy susz zapachowy i inne). Aby wziąć udział proszę:

  • wyrazić chęć uczestnictwa w komentarzu pod tym postem,
Byłoby fajnie gdybyście dopisali tam tytuł ulubionej książki albo filmu, albo czegoś co polecacie, przepis też mile widziany ;p chętnie się poinspiruję :)
  • zamieścić podlinkowany do tego posta banerek na swoim blogu, jeden z tych:


  • zostać obserwatorem tego bloga
  • możecie też kliknąć Lubię to na nowym profilu facebookowym > KLIK <
Osoby anonimowe też mogą się bawić, proszę jedynie o zostawienie w komentarzu swojego maila. Paczuszkę wyślę wszędzie na terenie naszego kraju. Można zgłaszać się do 11.12. tego roku, wyniki najszybciej jak to możliwe :)

A tu smaczek tego co w książce :)


Powodzenia :)


33 komentarze:

  1. No to Wszystkiego Naj!
    Ja też oczywiście się zgłaszam, a co mogę polecić? Hmmm, a np. twórczość Trumana Capote :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego candy, może u CIebie mi się uda... Polecam odkryte przez moją córkę cinnamon rolls - cynamonowe bułeczki z musem jabłkowym i sosem waniliowym - niebo!!! Jak ktoś chętny, mogę dać przepis, choć w internecie jest ich sporo. Wykonanie proste, a efekt powalający - i wizualnie i smakowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszperam i znalazłam przepis, wyglądają pysznie, dziękuję :)

      Usuń
  3. Ja też chętnie się skuszę na Twoje łakocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i ja:) jeszcze nie mam żadnej książki z przepisami a przydasie się przydadzą:) banerek już wisi u mnie na blogu. ulubione książki - wszystkie autora Paulo Coelho

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również się chętnie zapiszę :)))

    * ostatnio czytałam książkę "Prędkość" Dean Koontz - thriller - szczerze polecam - szybko się czyta, bo trzyma w napięciu,
    * filmy, które obejrzałabym z przyjemnością jeszcze raz - "Pożyczony narzeczony", "Myśl jak facet"...
    * a jakiś przepis - to sakiewki z kurczakiem, gruszką i serem pleśniowym - znalazłam kiedyś na jakimś blogu.
    Pierś kurczaka kroimy i podsmażamy z przyprawą np. gyros. Gruszkę obieramy i kroimy w kostkę, ser pleśniowy również kroimy w kostkę. Ciasto francuskie rozwijamy i kroimy tak by powstały kwadraty. Po środku kładziemy wszystkie składniki i zlepiamy rogi - tak by powstały sakiewki. Gotowe wstawiamy do piekarnika 180-200 stopni na ok. 15 minut. Tak by ciasto urosło i się trochę przyrumieniło.
    pozdrawiam i życzę smacznego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo brzmi smakowicie :) i dziękuję za polecenia, będę miała na uwadze :)

      Usuń
  6. zapisuję się i ja :) książka się na pewno przyda, bo mi wiecznie brak pomysłu na obiad :D
    a z obiadów to polecam Ci gołąbki bez zawijania, nawet mi wychodzą przepyszne :D http://www.winiary.pl/przepis.aspx/71013/golabki-bez-zawijania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wygląda na skomplikowany więc wypróbuję, dzięki :)

      Usuń
  7. ale smaczne candy , chętnie się zapisuję . Jeśli chodzi o przepis to zajadamy się ostatnio mufinkami z coca-colą . są niezwykle proste dlatego je polubiłam . Przepisy tej pani polecam . Jest świetna pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mnie wzięło na gotowanie i pieczenie więc chętnie bym przygarnęła tę książkę ;) A na jesienny wieczór polecam film "Życie jest piękne".

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,Faktycznie obledne obrazki w tej ksiazeczce co widac po zajawkach.Co do przepisu to polecam wszystkie z bloga Doroty czyli:mojewypieki.blox.pl.A na candy chetnie sie zapisze jak mozna no i wszystkiego co najlepsze oczywiscie dla Ciebie z okazji 1 i 23:)))))
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a blog rzeczywiście godny polecenia :)

      Usuń
  10. Staję w kolejce i pozdrawiam
    freesie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra! Podwójne urodziny :-)! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz wielu sukcesów na blogu i nie tylko ;-). Z przyjemnością przyłączę się do świętowania i dołączę do grona obserwatorów. Twoje kartki i biżuteria są prześliczne.
    Co mogę polecić... ja ostatnio czytam 'Bezcennego' Zygmunta Miłoszewskiego więc tego autora kryminałów mogę Ci polecić na pewno, a w szczególności jego pierwszą książkę 'Domofon'.
    Słabo gotuję więc przepisami się nie pochwalę :-).
    Pozdrawiam
    http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię eksperymentować w kuchni. Mam kilka sprawdzonych przepisów, wśród których polecam Ci szczególnie słodkości, do których mam słabość. Wszystkie linki do przepsiów zebrałam tutaj -> http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/p/moje-przepisy-kuchenne.html. Zaintrygowały mnie zdjęcia w Twojej książce. Od patrzenia ślinka cieknie. Chętnie bym wyssała więcej z tej książki. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się! Nie jestem zbyt dobra w gotowaniu, więc książka bardzo by mi się przydała :)))
    Ulubione książki: "Sto lat samotności" G.G.Marquez, "Kocia kołyska" K.Vonnegut, a ostatnio lubię też specyficzny humor Christopher'a Moore'a ('Najgłupszy anioł", "Baranek", "Krwiopijcy", "Ssij, mała, ssij"...)
    Banerek na blogu http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zbieg okoliczności - właśnie czytam "Sto lat w samotności"! :) Grubas, ale jestem w połowie więc niebawem będzie po lekturze :)

      Usuń
  14. Ustawiam się w ogonku i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :) i polecam: do czytania serię carlosa ruiza zafona cmentarz zapomnianych książek: cień wiatru, gra anioła, więzień nieba. do przyrządzenia: mój ostatni hit gdy nie mam czasu lub chęci na dłuższe kombinowanie co przygotować, czyli pizza z ciasta francuskiego. gotowe ciasto francuskie smarujemy sosem do pizzy, na to ulubione dodatki, zwijamy w rulon, kroimy w paski i pieczemy. szybko, smacznie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję:)
    Pozdrawiam
    http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja sie chętnie przyłączę, bo naprawdę slinka pociekła :) Ja uwielbiam kryminały, wiec polecam Cobena

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa książka, przydałaby mi się :) Może jeszcze gdybym wygrała i przed świętami przyszła, ugotowałabym/przygotowała dla rodziny na wigilię :)
    Obserwuję: Ewelina D
    Banner na blogu: ew-ewel.blogspot.com
    Lubię na facebooku: Ewelina D....

    +może w tym candy mi się uda ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej zapraszam do dodania Konkursu na nowego bloga z Konkursami ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepisy kulinarne zbieram garściami więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    Hmm co by Ci tu polecić ... Może moją ulubiona książkę Doroty Terakowskiej "Tam, gdzie spadają Anioły".

    OdpowiedzUsuń
  23. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspotcom
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się!!! cudowna książka-uwielbiam eksperymentować w kuchni, więc mam nadzieję, że w końcu uda mi się wygrać jakąś książkę, bo do tej pory sama muszę kupować książki :), nikt mi nie chce ich prezentować ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Polecam film " Nazywam sie Khan" bardzo mnie użekł

    OdpowiedzUsuń