środa, 13 listopada 2013

U mnie dziś znów świątecznie :)

     Tak, tak.. to znów balkon mamy ;p Dojrzewają na nim truskawki! W listopadzie! Następnym razem Wam pokażę :) Póki będzie wychodziło słońce to zdjęcia będę cykać właśnie tam :) Dobrze, że słońcu nie przeszkadza ten chłód i chociaż na trochę się pojawia :)


Była choinka z korka, to teraz z koronki :)
Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrapgangu - jednobarwnie - wybrałam beż
Bardzo podoba mi się to wyzwanie i chyba zrobię coś jeszcze :)

A co do drugiej kartki - widziałam gdzieś w sieci podobną i bardzo mi się spodobała, koniecznie chciałam zrobić taką sama :) Lubie taką czystą prostotę :) Swoją drogą też wyszła monochromatyczna ;p Niby nie świątecznie, a jednak ;p


7 komentarzy:

  1. Ojej! Jak ja lubię takie klimaty! Śliczności, tyle w nich ciepła, naturalności, zwyczajności bardzo niezwyczajnej... Dziękuję za odwiedziny. Widzę, że gramy podobne nutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tych truskawek w listopadzie! <33 Rewelacyjne kartki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka, koronkowa choinka jest bardzo elegancka :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki świetne :) Dzięki za udział Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna choinka!!! Lubię takie monochromatyczne kartki :)))

    OdpowiedzUsuń