sobota, 9 listopada 2013

pierwsza tura :)

     Na Waszych blogach już od dawna pojawiają się świąteczne kartki, więc nie chciałam być tak bardzo w tyle ;p Śmiesznie dosyć wyglądają choinki w takim słońcu jak u mnie na zdjęciach ale co tam, były pisanki w śniegu to mogą być choinki w słońcu ;p Dobrze, że mama ma ładny balkon, można wyjść i cyknąć fotkę jak tylko chmury się na chwilę rozejdą. :)
Zaczęłam od bardzo prostych kartek z  korkowymi choineczkami, już dawno mi się takie spodobały. No i są ;)





7 komentarzy:

  1. no ta druga wymiata totalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale ta druga jest naprawdę fantstyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta na tekturze mnie oczarowała :) Jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekturowe są genialne! Jeśli można, to zapożyczę pomysł. Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam :)
    maciejkowe zacisze - proszę się częstować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, na tekturze chyba najlepsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki i jestem wielkim zwolennikiem wszystkiego co z odzysku więc za to dodatkowy punkt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń