poniedziałek, 18 listopada 2013

prowizoryczna strucla z jabłkiem

     Przepis sprawdza się gdy mamy ochotę na coś słodkiego, ale niekoniecznie mamy czas albo umiejętności by stworzyć coś niesamowitego ;p


Przygotowanie:
  • rozwijamy cisto francuskie (tak, oczywiście, że gotowe! ;p)
  • nacinamy oba jego dłuższe boki tworząc ok. 1,5 centymetrowe paseczki
  • na środek nakładamy pokrojone w małe cząstki jabłka (wystarczą 3 sztuki, ale wrzucajcie ile chcecie ;p), które wcześniej obtaczamy w cynamonie i cukrze
  • zawijamy jabłka w mumię :) paseczkami na zmianę tworząc jodełkę
  • możemy posmarować struclę rozbełtanym jajkiem i posypać cukrem/cynamonem
  • pieczemy w temp. 180 stopni przez 20-30 min, chyba że ktoś ma taki super piekarnik jak ja to lepiej po prostu do niego co 5 minut zaglądać :D


 Bardzo szybko się robi, a bardzo długo i przyjemnie pachnie w domu cynamonem :)

11 komentarzy:

  1. Ale ze mnie gapa.Dziękuję za przypomnienie,ze można użyć gotowego ciasta i nie męczyć się tak ze wszystkim.Super wygląda,uwielbiam cynamon.Muszę spróbować Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej. Wygląda naprawdę smakowicie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ apetycznie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniam drogie Panie, że nie tylko apetycznie wyglądało... ;p
    Zaufajcie mi na słowo, że było przeeeeeepyszne! a nawet lepsze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale apetyczne, mniam. Pewnie było bardzo smaczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    A jeśli macie w domku jakąś małą księżniczkę to na Babylandii i dla niej znajdzie się ciekawa zabawa z pięknymi nagrodami :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezus!!!! Kobieto aleś mi smaka zrobiła!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezus!!!! Kobieto aleś mi smaka zrobiła!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda genialnie!!! Ta jodełka się nie rozpada?

    OdpowiedzUsuń